wtorek, 18 czerwca 2013

Hi !

Postanowiłam opisać działanie niektórych produktów i zareklamować je jeśli są świetne oczywiście !  : ))
Tak więc zaczynam pisać bloga ! : )


Niedawno z czarnej groźnej dziewczyny stałam się słodziutką blondyneczką : D
Jak to wiadomo włosy przy takie metamorfozie bardzo się niszczą, moją historię z
rozjaśniaczem i farbami opiszę kiedyś... mam w planach zakup farby z loreal więc
efekty może przedstawię po farbowaniu.

Zakupiłam maskę do włosów Kallos- maska z kreatyną aż 1 litr : )
Zapłaciłam za nią 17 zł, ale jak się już zorientowałam kosztuje ona na internecie od 7 zł z groszem.

Używam ją już od około 2-3 tygodni i jest świetna !
Wydajna i za tą cenę... Ledwo rozpoczęłam opakowanie a zamówiłam już kolejne !
Włosy są miękkie ! Ja mam przeważnie problem z rozczesywaniem.. teraz się go pozbyłam !
Maskę trzymamy 5 minut na włosach osuszonych wcześniej ręcznikiem, ja zakładam dodatkowo
czepek i owijam ręcznikiem jak przy myciu  głowy : ) (odżywka lepiej działa)

Uważam, że warto ją mieć w swojej łazience więc polecam gdyż cena jest kusząca! 17 zł !! na internecie 7-8zł !!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz