czwartek, 27 czerwca 2013

INGRID - ideal face jedwabisty fluid - brzoskwiniowy przed i po




Fluid ! To jest to, jest wart każdej ceny a mimo to jest niedrogi kosztuje około 16 zł  :)
Jest bardzo wydajny, jest jednym z lepszych a nawet najlepszych podkładów jakich używałam
jeśli chodzi o krycie !
Utrzymuje się przez cały dzień, nawet w pracy w upalne dni trzyma się świetnie !
Jeśli macie problem z cera chcecie zakryć niedoskonałości to jest on stworzony dla was.
Kolory podkładów świetnie idzie dopasować do naszej cery. Ja mam odcień brzoskwiniowy jestem z niego zadowolona :)
jest to moje 1 opakowanie wcześniej używałam również fluidu z INGRIDU jednak o nim innym razem  : )
Oba są godne poleceni : )

Zdjęcia przed i po nałożeniu : 




Po nałożeniu 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz